Uitnodiging Algemene ledenvergadering V.V. SIOS – 20 september 20.00 uur

Het is weer zover: de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Op woensdag 20 september om 20.00 uur zijn alle leden van harte welkom in ons clubgebouw.  Aan het einde van de week sturen wij de stukken voor de vergadering per e-mail naar u toe. Heeft u geen stukken ontvangen, laat het ons weten aan onze Secretaris. Naast de standaard agenda willen wij u deze avond ook bijpraten over een aantal belangrijke zaken die spelen bij onze vereniging. De onderwerpen die aan bod komen zijn, nieuwe spelvormen jeugd, plannen van de provincie voor fietspad plus en de plannen van de gemeente om alle werkzaamheden van het complex inclusief het onderhouden van de velden bij de vereniging neer te leggen. Kortom reden genoeg om aanwezig te zijn bij deze vergadering. Wij rekenen op uw komst!