35+ Boekt historische overwinning

Nog nooit sinds het bestaan van het 35+ team werd er thuis gewonnen. Met deze wetenschap gingen de mannen het zware veld op, gedreven om te winnen.

De eerste tegenstander (Zuidhorn) was iets beter maar SIOS verdedigde goed en keeper Bart was in topvorm! Door een snelle aanval wist Peter Drijfhout te scoren. Hierdoor was de eerste thuisoverwinning een feit!

Ook de tweede wedstrijd werd met 1-0 gewonnen door een penalty van Olaf. Ook hier bleek het defensieve blok bestand tegen een prima spelende Aduard.

Wedstrijd drie tegen Grijpskerk werd verloren met 0-2. Ook hier was de tegenstander beter maar de scherpte was er blijkbaar af.

De altijd gezellige derde helft werd een afsluiter met de gebruikelijk rituelen en zelfs met de felicitaties van Frans Bauer!