MO15 pakt punt in laatste minuut

Zaterdag 25-11-2017 speelde de meiden van SIOS tegen SJO DVC Appingedam. De eerste minuten van de wedstrijd had SIOS meer balbezit waardoor er kansen kwamen.De openingstreffer werd gemaakt door Ylva die de bal snoeihard achter de keeper schoot. SIOS wist in de tweede helft de voorsprong niet lang vol te houden, want Appingedam maakte de gelijkmaker al snel in de tweede helft, 1-1. SIOS had soms wat moeite de spitsen van Appingedam waardoor er nog een doelpunt kwam en ze ineens tegen een achterstand aankeken, 2-1. Toch gaven de dames niet op en probeerde te blijven voetballen. Uiteindelijk werd dit beloont met een mooie doelpunt van Ylva. We kunnen tevreden terug op deze wedstrijd waar we veel strijd en werklust hebben laten zien en toch nog een puntje mee naar huis hebben genomen.

Einduitslag 2-2 verslag door Carolien Datema