SIOS MO15 wint laatste wedstrijd

Zaterdagmorgen stond er weer een wedstrijd voor de dames MO15 tegn de Potetos op het programma.
SIOS begon sterk aan de wedstrijd en Ylva scoorde beheerst de 1-0 binnen. En daarna ging SIOS door en weer scoorde Ylva (2-0).
In de tweede helft kwam Potetos door goed spel terug op 2-1. Het werd nog even spannend maar uiteindelijk wist SIOS de 3-1 te maken.
SIOS bleef sterk voetballen maar toch wist Potetos de 3-2 te maken. SIOS moest dus nog even strijden in hun laatste wedstrijd. Gelukkig scoorde Ylva de 4-2 en SIOS liet Potetos niet meer voetballen.

Het laatste doelpunt viel in de laatste 5 minuten door goed overspel waarin Danique een voorzet gaf op Nadine die de bal mooi binnen kon schieten. Uiteindelijk klonk het fluitsignaal en konden de dames van SIOS tevreden zijn met hun laatste wedstrijd en een 5-2 overwinning.