Registratie vrijwilligersuren

Bij V.V. SIOS kunnen we niet zonder vrijwilligers. Samen zorgen we ervoor dat jong en oud lekker kunnen blijven voetballen.

Of je het nu leuk vindt om een jeugdteam te trainen, een bestuursfunctie te vervullen of een zaterdag in de kantine te staan, voor iedereen is er genoeg te doen. Binnen de club zijn er verschillende structurele en losse taken te vervullen.

We gaan er vanuit dat al onze leden vanaf 16 jaar of ouders van leden onder de 16 minimaal 10 uur per jaar vrijwilligerswerk doen. De gemaakte uren kun je via het menu vrijwilligersbeheer op onze website doorgeven. Zo doet iedereen wat en zorgen we er samen voor dat een kleine vereniging als SIOS kan blijven bestaan.

Omdat functies en taken nogal eens wisselen vragen we het formulier elk seizoen opnieuw in te vullen. Zou je dit voor 31 mei willen doen voor het huidge seizoen (2016/2017). Alvast hartelijk dank voor alle hulp