Goede tweede helft SIOS Vr1

Ondanks twee verloren competitiewedstrijden gingen de vrouwen van V.V. SIOS weer vol goede moed de wedstrijd in. Het sterke Nieuw Roden VR1 was op deze regenachtige zaterdag de tegenstander. De eerste helft domineerde Nieuw Roden waardoor SIOS geen grip kon krijgen op de wedstrijd. Door goed combinatiespel van Nieuw Roden en matig positiespel van SIOS keken de dames uit Sauwerd na de eerste helft al tegen een 3-0 achterstand aan.

Na rust kwam er een heel ander SIOS de kleedkamer uit. Er werd meer druk naar voren gezet waardoor er kansen gecreëerd werden.  Dit resulteerde zich in 63e minuut uit in een verdiend doelpunt voor de Sauwerders. Door slecht uitverdedigen van Nieuw Roden, kwam de bal voor de voeten van Elsbeth de Haan. De Haan schoot de bal koelbloedig binnen. Na deze 3-1 had SIOS nog genoeg kansen om de score uit te breiden, maar liet deze onbenut.
Ondanks deze nederlaag kon SIOS met opgeheven naar huis. Na een wedstrijd met vooral een goede 2e helft zijn er genoeg positieve punten om mee te nemen naar de volgende wedstrijd tegen Lycurgus VR1.