Clubdag 2019

Zaterdag 15 juni is het weer zover, de jaarlijkse clubdag van onze V.V. SIOS. Op deze middag/avond hopen wij het voetbalseizoen op een feestelijke en sportieve manier af te sluiten.

In de middag trappen we om 13:30 uur (gewijzigd, was 12.30!) af met een voetbalclinic verzorgd door voetbaltechniekschool Het Verschil uit Winsum. Deze clinic is voor al onze jeugdleden tot en met 15 jaar. Daarnaast is er voor onze jongste leden de mogelijkheid om een poging te wagen op het springkussen en/of de waterglijbaan.

Om 15:00 uur zal het inmiddels toch wel traditionele mixtoernooi plaatsvinden. Dit is voor onze leden vanaf 16 jaar.

Vanaf 18:00 uur kan een ieder genieten van een heerlijke pizza, broodje hamburger en/of vis van onze enige echte Bert Zijlstra. De kosten zijn t/m 12 jaar € 5,- en vanaf 13 jaar € 10,-.

We sluiten deze sportieve en gezellige dag af met een feestje!

Voor de clinic, het mixtoernooi en het eten kunt u zich op geven via https://www.vvsios.nl/clubdag/ of opgavelijst in de kantine.

We hopen op een mooie zonnige dag en de aanwezigheid van al onze leden.

Tot 15 juni!