Nieuwe hoofdsponsors voor SIOS 1 en VR1

Voetbalvereniging SIOS heeft twee hoofdsponsors weten te strikken, die zowel op het shirt van de hoofdmacht alsook op het shirt van Da1 zullen komen te staan.

De samenwerking met Kamphuis Metaalwerken uit Winsum en Blok Bouw uit Wetsinge geldt voor de duur van 3 jaar.

Verder is er een contract afgesloten met Fysio2Fit uit Winsum. Op vaste tijden zal een fysiotherapeut aanwezig zijn op de club, waar de leden – met pijntjes – zich kunnen laten behandelen. Inzet is om blessures vroegtijdig te behandelen – en adviseren – om erger te voorkomen.

Daarnaast is er nog een 1-jarig contract afgesloten met Voetbaltechniekscool Het Verschil uit Winsum om voor alle jeugdspelers een extra techniektraining aan te bieden naast hun reguliere training.

“Voor een kleine club SIOS is is dit een grote investering, maar we hopen hiermee onze jeugdafdeling een extra impuls te geven en de kids nog meer plezier te laten beleven in het voetballen”, zo laat bestuurslid Sander Visser weten.